Raport zaawansowany

System pozwala na stworzenie spersonalizowanego raportu z elementów zapisanych w ramach różnych modułów portalu, np. poprzez zestawienie dwóch map w celu porównania danych historycznych pochodzących z modułu Monitorowanie rozwoju Mazowsza oraz danych prognozowanych z modułu Model. Raport spersonalizowany tworzymy za pomocą elementów zapisanych do Schowka podczas pracy w modułach. Generując mapy, wykresy lub tabele według własnych potrzeb, możemy je zapamiętać, klikając przycisk „Dodaj do schowka” w prawym górnym rogu okna wizualizacji. Po nadaniu mu nazwy i zapisaniu w Schowku, możemy go wykorzystać do stworzenia spersonalizowanego raportu. Tworzony raport składa się z „kafelków”, które uzupełniamy elementami zapisanymi do Schowka. Kafelki możemy układać jeden pod drugim, dodając kolejne wiersze raportu, oraz obok siebie, dodając drugą kolumnę raportu. Po skomponowaniu raportu z zawartości Schowka, klikamy przycisk „Generuj”.


Kolumna {{$index+1}}
Wiersz {{$index+1}}
{{cell.value.name}}